خبرهای داغ:
آتش سوزی کوه‌های کبلاق معروف به گاو کار در منطقه هنگام شهرستان قیر و کارزین مرز مشترک شهرستان‌های قیر و فراشبند از یکشنبه عصر آغاز شده است که به دلیل مسیر صعب العبور و مشکلات موجود در منطقه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۱۶
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آتش سوزی کوه های کبلاق معروف به گاو کار در منطقه هنگام شهرستان قیر و کارزین مرز مشترک شهرستان های قیر و فراشبند از یکشنبه عصر آغاز شده است که به دلیل مسیر صعب العبور و مشکلات موجود در منطقه همچنان ادامه دارد.

علی عسکر محمدی مسئول بسیج سازندگی شهرستان قیر و کارزین با اشاره به این که از ساعات اولیه این آتش سوزی بسیجیان پای کار بودند، گفت: به دلیل مسیر های صعب الاعبور نیازمند به بالگرد جهت جابجایی نیروی ها بودیم که این مهم با پیگیری های مسئولین امر محقق شد و از ساعات ابتدایی تا کنون گروه جهادی امام صادق (ع) قیر و کارزین به استعداد 40 جهادگر و کمک نیرو های مردمی منطقه در کوهستان جهت جلوگیری از پیشروی آتش سوزی و مهار آن در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای ساعات روز دوشنبه تا بامداد امروز نیرو های جهادی در ارتفاعات مشغول مهار آتش بودند که با توجه به گستره آن(وزش باد دوشنبه شب) مهار آتش را سخت کرد که بااضافه شدن جهادگران و نیروهای مردمی بسیج امید می رود که امروز خبر خوش مهار این آتش سوزی اعلام شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان قیر و کارزین ادامه داد: بسیج سازندگی و جهادگران در همه عرصه ها در کنار مردم و مسئولین هستند و این ظرفیت عظیم بزرگ بسیج و گروه های جهادی همیشه در خدمت به مردم بوده است و هم اکنون جهادگران بسیجی و سپاه در منطقه آتش سوزی کوه کیلاق حاضر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار