خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس:
معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس گفت: آنچه که امروز در فضای سومین حرم اهل بیت کلانشهر شیراز مشاهده می‌کنیم، اصلاً با ماه مبارک رمضان همخوانی ندارد.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۱۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد جعفر دوستدار در جمع خبرنگاران، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مباحث که در فضای ماه رمضان نقش‌آفرین است، حوزه رسانه، تبلیغ، و تبیین است که هرچه این فضا بهتر فراهم شود، شهر هم آماده‌تر به استقبال این ماه مبارک می‌رود و کمتر شاهد حرمت‌شکنی و روزه‌خواری هستیم.

دوستدار تصریح کرد: آنچه که امروز در فضای سومین حرم اهل بیت کلانشهر شیراز مشاهده می‌کنیم، اصلاً با ماه مبارک رمضان همخوانی ندارد و توقع و مطالبه ما و مردم شیراز به صورت جدی از شهردار، شورای شهر، مجموعه فرهنگی شهرداری و متولیان فرهنگی این است که دین خود را ادا کنند.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس تاکید کرد: اگر از هجمه دشمن و تهاجم فرهنگی نگران هستیم، یا اگر نگران بچه‌هایمان، تغییر سبک زندگی و ذائقه هستیم، هر کسی باید دین و سهم خود را به شهر، کشور و انقلاب ادا کند.

وی گفت: توقع و مطالبه ما این است که دستگاه‌های متولی فرهنگی شهر به تعهدات و وظایف شرعی، اخلاقی و قانونی خود عمل کرده و هرکس سهم و دین خود را ادا کند.

دوستدار تصریح کرد: توقع داشتیم چند روز قبل از آغاز این ماه مبارک، فضای تبلیغی شهر آماده استقبال از ماه خدا باشد، اما رنگ و بویی از رمضان در فضای تبلیغی شهر دیده نمی‌شود و این سبب غصه و تاسف است که سومین حرم اهل بیت که باید مرکز ترویج خوبی‌ها، نیکی‌ها و معروف ها باشد، در این حوزه ضعف دارد.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس تاکید کرد: امیدوارم که آقای شهردار و متولیان فرهنگی شهر این کم‌کاری را جبران کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها