مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله:

شهدای روحانی نقش مهمی در پایداری نهضت اسلامی ایفا کردند

رجبی گفت: استان مرکزی بیش از ۱۱۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و امروز گرامیداشت شهدای روحانی یک تکلیف مهم است چراکه شهدای روحانی نقش مهمی در پایداری نهضت اسلامی ایفا کردند.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۲۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام «ابوالفضل رجبی» مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در نشست دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: تکمیل اطلاعات شهدا و طلاب روحانی در دفاع مقدس یک اقدام لازم و ضروری است که نیاز به کار میدانی دارد که بسیج طلاب آمادگی خود را در این راستا اعلام می کند و همه توان را پای کار خواهد آورد.

وی افزود: بسیج طلاب برای بررسی و تهیه نقش روحانیت استان مرکزی در دفاع مقدس یک قرارگاه عملیاتی تشکیل خواهد داد و به طور میدانی و نقطه ای در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله گفت: بهترین کمک در این راستا را می توانند پایگاه های بسیج انجام دهند چراکه به شکل مویرگی در سایر شهرستان ها فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: نقش روحانیت در شهرستان های خمین، آشتیان و محلات کمتر به آن پرداخته شده که نیاز است بیشتر به این مسئله پرداخته شود.

رجبی ادامه داد: استان مرکزی بیش از ۱۱۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و امروز گرامیداشت شهدای روحانی یک تکلیف مهم است چراکه شهدای روحانی نقش مهمی در پایداری نهضت اسلامی ایفا کردند.

وی خاطر نشان کرد: امروز جامعه روحانیت با تاسی بر شهدای روحانی در طول ۴۲ سال گذشته جهاد، خدمت و فداکاری برای نظام اسلامی و تحقق اهداف انقلاب را سرلوحه کارخود قرلر داده و بسیج طلاب امروز خود را موظف می داند با همه توان در راستای ادامه راه شهدا و رزمندگان نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات