خبرهای داغ:
سه پروژه صنعت برق استان خوزستان با سرمایه‌گذاری ۴۰۶ میلیارد تومان در هفته دوم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۴۳
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز،  "رضا اردکانیان" سه پروژه صنعت برق را با سرمایه‌گذاری 406 میلیارد تومان در سه شهرستان دزفول، ماهشهر و شوش به بهره‌برداری رساند.

پروژه "فاز اول پست 132.33 کیلوولت سردشت و خط ارتباطی آن" با ظرفیت 12 مگاولت آمپر و طول خط 66 کیلومتر مدار با اعتباری بالغ بر 116 میلیارد تومان در شهرستان دزفول افتتاح شد.

 

"پست 132 کیلوولت GIS بیدبلند و خطوط ارتباطی آن" دومین پروژه است که با ظرفیت 100 مگاولت آمپر و طول خط 3 کیلومتر مدار با سرمایه‌گذاری افزون بر 150 میلیارد تومان در شهرستان ماهشهر به بهره‌برداری رسید.

آخرین پروژه استان خوزستان "پست 132 کیلوولت پاک چوب و خط ارتباطی آن" است که با ظرفیت 80 مگاولت آمپر و یک کیلومتر مدار طول خط در شهرستان شوش با اعتبار 140 میلیارد تومان افتتاح شد.

این گزارش می‌افزاید، این سه پروژه با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قدرت مانور و ایجاد رضایت عمومی اجرا شده که با بهره‌برداری ‌از این پروژه‌ها در مجموع 192 مگاولت آمپر به ظرفیت پست‌های خوزستان اضافه و 70 کیلومتر مدار به طول شبکه‌های انتقال این استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها