خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد خوزستان از آغاز مرحله سوم پویش «ایران همدل» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۴۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز ، جمال شیبه‌ امروز در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی در خوزستان اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری وعملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان غذای گرم و بسته معیشتی با مشارکت خیران میان نیازمندان توزیع می شود.

وی از راه‌اندازی 275 مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده سراسر استان در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌ها و نظارت اداره بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: اولین آشپزخانه به همت بسیج امام علی و امام حسین سپاه قرارگاه جهادی شهید مصدق طاهری مسجد حجت اهواز افتتاح شد.

 

شیبه گفت: بیش از یک میلیون پرس غذای گرم و 175 هزار سبد غذایی و بسته معیشتی به ارزش 500 هزار تومان در استان توزیع شود که با همکاری و مشارکت مردم نیکوکار، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه، گروه های جهادی واستفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها صورت می‌گیرد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان افزود: این آشپزخانه‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت میکنند و تا پایان ماه مبارک رمضان، مددجویان و نیازمندان در قالب طرح اطعام مهدوی – افطاری ساده غذای گرم وبسته های معیشتی و سبد غذایی دریافت خواهند کرد.

کمیته امداد خوزستان ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شمارگیری کد دستوری #14* و *8877*061*1# اقدام وهمچنین پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

شیبه با اشاره به طرح «هر خوزستانی حامی یک یتیم» با هدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، اقدامی ارزشمند برای خدمت‌ رسانی مناسب به نیازمندان می باشد افزود : در تلاش هستیم در ماه میهمانی خدا به همت مردم و خیرین استان هیچ فرزندی از ایتام و محسنین نیازمند، در سراسر استان بدون حامی نباشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها