خبرهای داغ:
استاندار خوزستان: باید آثار شهدا و ایثارگران ما در باغ موزه به معرض دید نسل‌های مختلف قرار بگیرد که نسل‌های بعد هم بتوانند جانانه مدافع کشور و نظام باشند.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۵۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی با تاکید بر ضرورت ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان گفت: مقرر شده ساخت این باغ موزه به چند فاز تقسیم و هر سال یک فاز تکمیل شود.

استاندار خوزستان در بازدید از موزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار کرد: باغ موزه‌ای در حال ساخت و ساز است که ضرورت کامل دارد تا برای انتقال ایثارگری‌ها و شهادت طلبی‌های هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر دشمن در اینجا جمع آوری شود.

وی افزود: تا نسل‌های بعد بدانند در آن زمان چه اتفاقاتی رخ داد و به چه قیمتی نظام ما حفظ شد و کشور تجزیه نشد و همچنین به چه قیمتی جایگاه بالایی در جهان پیدا کردیم و یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم و در آن زمان چگونه امان را از دشمن بریدیم به شکلی که دشمن جرئت طمع به کشور ما را ندارد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در این جلسه تصمیمات مناسبی گرفته شد، تشریح کرد: مقرر شد با همکاری مجموعه نیرو‌های مسلح، بخش خصوصی، سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبارات استانی و شهرداری و شورای شهر حرکتی را انجام دهیم به این صورت که ساخت این باغ موزه به چند فاز تقسیم و هر سال یک فاز تکمیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها