جانشین فرمانده سپاه ناحیه اراک:

رزمایش کمک مومنانه جلوه ای از ایثار و خدمت رسانی به مردم است

سرهنگ مهدی گفت: رزمایش کمک مومنانه جلوه ای از ایثار و خدمت رسانی به مردم است و در شرایطی که برخی از اصناف و مردم با مشکلاتی روبه رو شدند اینگونه رزمایشات می تواند در راستای حل بخشی از مشکلات مردم موثر باشد.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۷۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی جانشین فرمانده سپاه ناحیه اراک در رزمایش کمک مومنانه مسجد ۱۴ معصوم شهرک قائم اراک که به همت بسیجیان پایگاه بسیج ۱۴ حزب الله برگزار شد،گفت: سال ۱۴۰۰ ملت ایران با انتخاب آگاهانه و بصیرت آغاز می کند و مردم ایران با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال تحقق تمدن اسلامی خواهد بود.

وی افزود: بیانیه گام دوم در شرایطی توسط مقام معظم رهبری منتشر شد که دشمنان در اوج توهم و خیال پردازی بودند و خواب های زیادی برای ملت ایران دیده بودند که به برکت هوشمندی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمام توطئه های آنها خنثی شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت شهدای انقلاب و مقاومت در اوج اقتدار و سربلندی است و آیندگان به مقاومت و ایستادگی عزتمندانه ملت ایران افتخار می کنند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی است که هم در زمان حیات و هم با شهادت خود موجب سربلندی ملت ایران و همه ملت های مسلمان شده بود و امروز بسیجیان با تاسی از شهدای مقاومت راه و مسیر شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در شرایط فعلی دشمنان به دنبال ضربه زدن به اعتقادات و ارزش های ملت ایران هستند که می خواهند مردم را از انقلاب اسلامی جدا کنند و لذا باید هوشیار بود.

وی ادامه داد: به فرموده قرآن کریم انسان همواره در آزمون های بزرگ قرار گرفته که باید با بصیرت و هوشیاری بتواند از این آزمون ها سربلند بیرون بیاید.

مهدی اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه جلوه ای از ایثار و خدمت رسانی به مردم است و در شرایطی که برخی از اصناف و مردم با مشکلاتی روبه رو شدند اینگونه رزمایشات می تواند در راستای حل بخشی از مشکلات مردم موثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان در طول ایام کرونا با اقدامات مومنانه و همدلی خود با نیازمندان حماسه های درخشانی خلق کردند و توانستند با ایثار و فداکاری خود تفکر و روحیه بسیج را بار دیگر به جامعه نشان دهند.

در پایان این رزمایش ۸۰ بسته کمک مومنانه به ارزش هر بسته ۵۶۰ هزارتومان بین جامعه هدف توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار