مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز کشور ما از گردنه های سخت اقتصادی عبور کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۹۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه توجیه برنامه و ابلاغیه های سال 1400 نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: ماه رمضان آزمون الهی برای بندگان است که موجب تقرب به خداوند می شود.

وی افزود: سال 99 سال استقامت ملت ایران بود و جریان ولایت فقیه باعث از بین رفتن دسیسه های دشمن شد و فتوحات زیادی را نصیب کشور ما کرد.

او ادامه داد: سیاست فشار حداکثری ترامپ به همراه معمار آن شکست خورد و امروز کشور ما در موضع قدرت خود قرار دارد و برای دشمن تعیین تکلیف می کند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد: ایران با عمل به الگوی مقاومت باعث شده است قدرت های دنیا ضعیف و درمانده بشوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در ارتباط کشور ما با چین به مدت 25 سال موضوع فروش نفت به راحتی انجام می شود و این موضوع بابت عصبانیت دشمنان کشور ما شده است.

وی افزود: امروز کشور ما هراسی از تحریم ها ندارد و ما امروز از گردنه های سخت اقتصادی عبور کرده ایم.

او ادامه داد: رهبری از سالهای قبل پیش بینی کردند که دشمنان کشور یمن نمی توانند آنها را از پای در بیاورند و امروز به وضوح مشخص است که دشمنان یمن به ذلت دچار شده اند و حزب و الله لبنان در حال درخشیدن است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد: در موضوع انتخابات همه باید تلاش کنیم و با روشنگری ها برای مردم تلاش کنیم تا فردی انتخاب شود که سرباز ولایت باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: ستاد مقابله با کرونا باید تدابیر مناسب را برای مقابله با کرونا انجام دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها