خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: عمل صالح باعث عاقبت به خیری انسان ها می شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۲۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه استقبال از ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی برای برداشت توشه است و می توان از این ماه به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود: روزه برای همه امت های قبلی بوده اما تفاوت آن برای امت پیامبر خاتم با پیامبران دیگر این است که روزه برای امت های دیگر در ماه هایی غیر از ماه رمضان بوده است و در ماه رمضان مخصوص انبیا بوده است و خداوند این لطف را به امت پیامبر خاتم کرده که ماه روزه این امت در ماه رمضان باشد تا از برکات این ماه به نحو احسن استفاده کنند.

او ادامه داد: ماه رمضان به این خاطر نامگدذاری شده است که گناه ها در این ماه می سوزد و از بین می رود و لذا در پایان این ماه عید فطر است و انسان با ریختن تمام گناهانش به فطرت اصلی خود باز می گردد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد: رهبری می فرمایند ماه رمضان قطعه ای از زمان بهشت است و در این ماه رحمت الهی مانند باران بر همه می بارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: ماه رمضان ماه برکت است و در روایات متعدد پیامبر از خداوند برکت را طلب می کردند و این نشان از اهمیت برکت در زندگی انسان می دهد.

وی افزود: باید از تمام لحظات این ماه در جهت نزدیکی به خداوند و بخشودگی گناهان استفاده شود و همه باید از خداوند توفیق پر برکت بودن این ماه را طلب کنیم.

او ادامه داد:  خداوند به انسان هایی مانند شیخ صدوق عمر با برکت عنایت فرمود و در طول عمرشان توانستند برای مردم موثر باشند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد: عمل صالح باعث عاقبت به خیری انسان ها می شود و خمس یکی از عواملی است که می تواند زندگی انسان ها را با برکت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: امامان معصوم ما ضمات کرده اند که خمس مال می تواند به زندگی انسان برکت دهد.

وی افزود: در باب انجام عمل صالح حتی نباید اندکی درنگ کرد و بدانید برکت در دست خداوند است و ماه رمضان نسبت به ماه های دیگر بسیار با برکت است و امیدواریم بتوانیم از فیوضات این ماه به نحو احسن استفاده کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها