خدمت به مردم بالاترین عبادات در ماه رمضان

شاهرود_رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: خدمت به مردم در ماه مبارک رمضان از بالاترین عبادات است و باید قدر این موهبت را دانست.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۴۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
خدمت به مردم بالترین عبادات در ماه رمضانبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در جمع خادمان هیئت میاندار خدمت شاهرود که اقدام به طبخ سحری برای نیازمندان آبرودار در این ماه می‌کنند، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان با بیان اینکه باید قدر این ماه را بدانیم و از فیوضات آن بهره ببریم، افزود: این اقدام شما در خدمت به نیازمندان آبرومند دارای اجر زیادی است و از بالاترین عبادات است که باید قدر بدانید.
وی با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا و ایجاد مشکلات و سختی‌ها برای مردم، خدمت به هر نوع و شکل به خانواده‌های محروم دارای ثواب و اجر الهی است، گفت: باید تلاش کرد این زحمات و تلاش‌ها با همدلی و همکاری و رعایت قوانین به نحوه شایسته انجام شود که مورد رضای خداوند باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه اگر هدف الهی باشد برکت کار نیز چند برابر می‌شود، ادامه داد: شما که با اخلاص با زبان روزه و بعد از آن تا سحر برای خدمت به محرومین در تلاش هستید بدانید که کارتان برکت دارد و با اخلاص باید تلاش خود را مضاعف نمایید.
کمیل قندهاری مدیر هیات میاندار خدمت نیز با اشاره به اجرای طرح علی یاوران در سراسر کشور در خدمت به نیازمندان آبرومند بر همکاری و مشارکت خیرین و خانواده شهدا و دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان در این طرح و تهیه و توزیع وعده سحری برای نیازمندان شهرستان خبر داد و خواستار مشارکت و همکاری همه برای خدمت شایسته به خانواده‌های آبرومند در این ماه شد.
لازم به ذکر است برای دومین سال پیاپی به همت هیات میاندار خدمت طرح پویش علی یاوران طبخ و توزیه وعده سحری به نیازمندان آبرومند در شهرستان شاهرود از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و هر شب بیش از ۵۰۰ وعده سحری طبخ و توزیع خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار