مسئول بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه با تأکید بر ظرفیت بالقوه مهندسین در جهت اعتلای صنعت و جهش تولید استان افزود: همکاری مناسب بین سازمانهای مرتبط با امر صنعت در استان با بسیج مهندسین این ظرفیت بالقوه را بالفعل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۷۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، جلسه هم‌اندیشی با حضور جمعی از مهندسان موفق استان و تعدادی از مسئولین مرتبط با صنعت و معدن در استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، سرهنگ فرزاد امیری مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، یاد و خاطره هزار و چهارصد شهید مهندس کشور را گرامی داشت.

وی با تأکید بر ظرفیت بالقوه مهندسین در جهت اعتلای صنعت و جهش تولید استان افزود: همکاری مناسب بین سازمانهای مرتبط با امر صنعت در استان با بسیج مهندسین این ظرفیت بالقوه را بالفعل خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین در ادامه اظهار کرد: در سه شهرستان هرسین، صحنه و گیلانغرب با همکاری کانون های این سازمان مشترکاً بسته‌های کمک معیشتی به مبلغ تقریبی بیست و چهار میلیون تومان توزیع شد.

در ادامه این جلسه که نمایندگانی از سایر دستگاه های دولتی استان و برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی و صنعتی و زاگرس به تبادل نظر و گفتگو در رابطه با صنعت استان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات