تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، انتخابات را مظهر آزادی مردم در تعیین سرنوشت خودشان عنوان و تاکید کرد: آحاد مردم با دقت و حساسیت ویژه در انتخابات آینده، شرکت کرده و به وظیفه دینی خود عمل کنند.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۹۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، برپایی انتخابات پرشور و گسترده را حماسه ای سیاسی برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: انتخابات نشانه ای آشکار  از مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به سخنان مهم رهبری در دیدار ۲۹ بهمن با مردم آذربایجان اشاره و بیان کرد: انتخابات اهمیت و جایگاه بسیار بالایی در نظام اسلامی ما دارد و در حقیقت انتخابات مظهر جمهوریت برآمده از اسلام است.

حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: باید توجه داشت که انتخاب فرد یا افراد شایسته به طور قطع نتایج شایسته ای نیز در پی دارد و شرکت نکردن در انتخابات آفتی بزرگ برای آینده سیاسی و اقتصادی کشور  است.

وی اضافه کرد: شاید عده ای در انتخابات شرکت نکنند و بعدها بگویند چرا فلان کار نشد و یا کشور با مشکلات عدیده مواجه است که باید در جواب این افراد گفت اگر شرکت می‌کردید و یک فرد شایسته انتخاب می‌شد آن کاری که می‌خواستید نیز به سرانجام می رسید پس بهتر است این عده زیاد گلایه نکنند

ارسال نظرات