بازدید فرمانده سپاه شهرستان جم از یگان های مرزی تیپ امام صادق(ع)

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم به همراه هیئت همراه از یگان های مرزی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر در خوزستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۹۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمد حسن گرامی جانشین فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در بازدید سرهنگ احمد اسدی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم و هیئت همراه از یگان های مرزی تیپ امام صادق(ع) افزود: تامین امنیت در کشور بدون تلاش مرزبانان در نقطه صفر مرزی ممکن نیست و روزه داری این نیرو‌ها همراه با پاسداشت حریم کشور، اجر این فریضه الهی را صدچندان می‌کند.

گرامی گفت: غیورمردانی با ایستادگی ستودنی خود در نقطه صفر مرزی ایران و عراق و در موقعیت خوزستان مشغول حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی هستند که نمادی از ایثار ملت ایران به شمار می‌روند.


وی تصریح کرد: نیرو‌های مرزبانی با حضور در مناطق مرزی، پیشانی تامین امنیت در کشور هستند و می‌توان گفت که امنیت بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان در نقطه صفر مرزی ممکن نیست.


سرهنگ احمد اسدی فرمانده سپاه شهرستان جم نیز در این بازدید افزود: سربازان و مرزداران در این منطقه با وجود گرما و روزه داری به انجام وظیفه خطیر خود که همانا حراست از مرز‌های نظام جمهوری اسلامی است، مشغول هستند و این وظیفه خود را حتی در سخت‌ترین شرایط به خوبی انجام می‌دهند.

اسدی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) را یکی از ارکان اصلی در برقراری نظم و امنیت کشور دانست و گفت: حفظ و حراست و پاسداری از مرز‌های خوزستان بر عهده شما پاسداران مومن و با اقتدار است و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود.


سرهنگ احمد اسدی با بیان اینکه مرز‌ها به عنوان دیوار خانه و کاشانه ما محسوب می‌شود و باید از آن در مقابل تهدید‌ها محافظت کرد، افزود: مرزداران پاسدار بدون توجه به گرما و شرایط سخت با عزمی راسخ به اعتقادات مذهبی خود پایبند بوده و به طور شبانه روزی در حال انجام ماموریت‌های محوله هستند.

وی گفت: امنیت بزرگ‌ترین نعمت الهی و راز موفقیت انقلاب اسلامی در تمام عرصه هاست.


وی دفاع از کیان اسلامی را یک ارزش والا عنوان کرد و گفت: دفاع از کیان ایران اسلامی برای تک تک مردم ایران یک وظیفه است و در این میان مرزبان‌های پاسدار تیپ در صف اول قرار دارند.


وی افزود: طبق مشاهداتی که داشتیم صد درصد مرز‌های واگذاری شده به تیپ امام صادق (ع) به صورت پایلوت در کنترل مرزبانان پاسدار قرار دارد، به طوری که کنترل این مرز‌ها با تلاش نیرو‌های مرزبانی تیپ به صورت منظم و با اقتدار کامل انجام می‌گیرد.

پایان خبر/
ارسال نظرات