خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی نهاوند خبر داد
نهاوند-فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی نهاوند از اجرای طرح محله محور شهید «سلیمانی» و کمک مومنانه توسط پایگاه شهید رجایی نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۳۴
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

اجرای طرح شهید «سلیمانی» توسط پایگاه شهید رجایی نهاوندعلی سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اجرای طرح شهید «سلیمانی» توسط پایگاه شهید رجایی نهاوند اظهار داشت: سرکشی از روند فعالیت‌های اصناف دهستان شهرک سلگی نهاوند با حضور دهیار و مسئول خانه بهداشت و پاسگاه انتظامی این دهستان در راستای مقابله با کرونا انجام شد.

وی افزود: به تمام آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های فوتسال، باشگاه کشتی اعلام شده است که با توجه به وضعیت قرمز کسب و کار خود را تعطیل کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی نهاوند ابراز داشت: در صورت باز شدن هر یک از مشاغل به هر دلیلی صورتجلسه و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا گفت: در کنار اجرای طرح محله محور شهید «سلیمانی»، توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی غذایی و بهداشتی در قالب اجرای طرح کمک مومنانه برای اقشار آسیب‌پذیر از کرونا نیز ادامه دارد.

سلگی در پایان به استفاده صحیح مردم از ماسک به عنوان یک عامل بازدارنده از ابتلا به کرونا تاکید کرد و گفت: عدم استفاده یا استفاده نامناسب از ماسک باعث افزایش شیوع این بیماری در جامعه می‌شود که باید مورد توجه مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات