زاهدان-مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم‌های ماه مبارک رمضان در مساجد سطح استان مطابق با محدودیت‌های اعلام شده ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۹۷۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام منصور باقربیک با اشاره به شیوع کرونا اظهار کرد: شیوع کرونا ویروس برگزاری تمام مناسبت‌ها را تحت تأثیر قرار داده لذا باید مراسم‌ها را به شکل دیگری برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به قرمز بودن چند شهر استان، گفت: مطابق با محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا و با رعایت دستورات بهداشتی مراسم‌های ماه مبارک رمضان در استان برگزار میگردد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های مذهبی مانند شب‌های قدر در نیمه دوم ماه مبارک رمضان است، افزود: امیدواریم موج شیوع کرونا تا آن زمان فروکش کرده و بتوانیم طبق سنوات قبل مراسم‌ها را پر شورتر برگزار کنیم.
 
این مسئول ضمن تاکید بر رعایت موارد بهداشتی اظهار کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم، نماز جماعت مغرب و عشاء و مراسم تفسیر قرآن و اخلاق، روزانه در مساجد با رعایت موارد بهداشتی و جمعیت مناسب برگزار میگردد.

حجت الاسلام باقربیک با اشاره به نام گذاری شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها) تصریح کرد: اعتقاد به ظرفیت و توان داخلی نیاز امروز جامعه است تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم لذا از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای احیاء این تفکر و امیدآفرینی استفاده خواهیم کرد.
ارسال نظرات