سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: هر فرصت و هر ابزاری که در فضای واقعی و مجازی است و فعالیت آن مغایرتی با قوانین ندارد، می‌تواند محملی برای عرضه توانمندی‌های نامزد‌های انتخابات پیش‌رو باشد.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۷۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید اسماعیل موسوی با اشاره به نحوه و فضای انجام تبلیغات داوطلبان انتخابات و بحث‌های انتخاباتی آغاز شده در برخی نرم‌افزار‌ها گفت: فضای مجازی یکی از ابزار و فرصت‌های جدیدی است که در انتخابات‌های مختلف دنیا، نقش موثر و مهمی ایفا می‌کند و در انتخابات کشور ما نیز این بستر فراهم است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه نخستین بار ثبت نام داوطلبان در انتخابات در کشور غیرحضوری انجام شد، گفت: این کار بر مبنای دو ضرورت صورت گرفت، اول اینکه فناوری‌های نوین امروزه به گونه‌ای در زندگی شخصی و اداری ما حضور یافته است که چشم پوشی از آن امکان پذیر نیست. علاوه بر آن بیماری کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ما را وادار کرد که برای سلامت مردم در فرایند‌های مختلف انتخابات اندیشه کنیم.
آقای موسوی افزود: در اولین قدم اپلیکیشن (نرم افزار) موبایلی طراحی کردیم تا مردم با استفاده از آن ثبت نام کنند. همچنین نسخه دستکتاپ نیز برای این کار آماده شد و با دفاتر پیشخوان نیز هماهنگی کردیم تا داوطلبان را نام نویسی کنند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: هر فرصت و هر ابزاری که در فضای واقعی و مجازی است و فعالیت آن مغایرتی با قوانین و مقررات ندارد، می‌تواند محملی برای عرضه توانمندی و قابلیت‌های نامزد‌های انتخابات پیش‌رو باشد.
ارسال نظرات