خبرهای داغ:
مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان از صدور کارت اعتباری برای مشمولان سهام عدالت غیرمستقیم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۷۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نیلوفر بحریه مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت غیرمستقیم کارت اعتباری دریافت می‌کنند، گفت: بانک‌های ملی و تجارت عهده دار ثبت نام مشمولان برای بهره مندی از کارت اعتباری صدور کارت اعتباری برای مشمولان سهام عدالت غیر مستقیمسهام عدالت به مبلغ ۷ و ۱۴ میلیون تومانی هستند.

وی با بیان اینکه ثبت نام بصورت غیرحضوری انجام می‌شود، افزود: مشمولان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های ایوا، بله و شصت در بانک ملی و زمرد در بانک تجارت، ثبت نام خود را انجام دهند.

بحریه اظهار داشت: مبلغ موجود در کارت‌های اعتباری سهام عدالت غیرقابل برداشت و معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام افراد است که به صورت وام ۳ ساله با کارمزد ۱۸ درصد تعیین شده است، همچنین کارت‌های اعتباری در دستگاه کارتخوان تعدادی از فروشگاه‌های مشخص شده قابل استفاده است.

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان داشتن شماره حساب بانک ملی یا تجارت را برای ثبت نام کارت‌های اعتباری الزامی دانست و ضمن اشاره به یکسان بودن عملیات ثبت نام در هردو بانک از افراد خواست تا درصورت داشتن شماره حساب هر یک از این بانک ها، از طریق اپلیکیشن همان بانک ثبت نام خود را انجام دهند.

به گفته بحریه، افراد برای مطلع شدن از همه اطلاعات مربوط به سهام خود، می‌توانند به سایت sahamedalat.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها