خبرهای داغ:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان از تداوم طرح نظارت بر بازار ویژه ماه رمضان در شهرستان و بازرسی از اصناف خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۷۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حسن خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان به آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان از ۱۸ فروردین ماه امسال اشاره کرد و گفت: این طرح تا پایان ایام مذکور ادامه خواهد داشت.

وی جلوگیری از کمبود احتمالی و نوسان نامتعارف قیمت‌ها به ویژه در خصوص اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف در ایام مذکور و همچنین پیگیری و اجرای طرح تأمین، توزیع و نظارت بر اقلام مشمول طرح ضیافت را از اهداف این اقدام عنوان کرد.

خنافره بر نظارت مستمر بر واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با متخلفان تاکید کرد و بیان داشت: با مشارکت سایر دستگاه‌های متولی در انجام گشت‌های مشترک و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود در اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و ناظرین افتخاری، اقدامات نظارتی تداوم می‌یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نکردن نرخنامه، تقلب، عرضه کالای فاقد کیفیت و تاریخ مصرف و احتکار مراتب را به شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها