جلسه جذب طلبه برای حوزه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) تفرش در مصلای شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۹۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ جلسه جذب طلبه برای حوزه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) برادران، با حضور مدیران سپاه و بسیج، مدیر و کادر حوزه علمیه و جمعی از روحانیون تفرش در مصلای شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد. در این جلسه موانع جذب طلاب در حوزه‌های علمیه ریشه‌یابی و بررسی شد و برای استقبال هر چه بیشتر جوانان برای تحصیل در حوزه برنامه‌ریزی شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام آقامحمدی، مدیر حوزه تصریح کرد: هر جا از ظرفیت‌های سپاه و بسیج در کشور استفاده شد، موفقیت بدست آمده و ازاین‌رو از سپاه ناحیه تفرش درخواست کرد در موضوع جذب حداکثری طلبه برای حوزه‌های علمیه، همکاری لازم را با حوزه به عمل آورند. و در ادامه از خانواده‌ها خواست مانع حضور فرزندانشان در حوزه علمیه نشوند تا افتخار سربازی دین و امام زمان (عج) از ایشان سلب نشود.

در پایان این جلسه سرهنگ میرهادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش از همکاری حداکثری سپاه و بسیج شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای همکاری با حوزه علمیه استفاده خواهیم کرد و راه کارهای لازم در کوتاه‌مدت و بلندمدت را جمع‌بندی و ارائه کرد.

ارسال نظرات