خبرهای داغ:
امام جمعه بناب:

کمک به نیازمندان را فراموش نکنیم

تبریز- امام جمعه بناب گفت: ما باید قدردان نعمت‌های خداوند باشیم و دستگیری و کمک به نیازمند را فراموش نکنیم و نسبت به همسایه و شهری که در آن زندگی می‌کنیم احساس مسئولیت داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۳۴۱۳۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه ستاد کرونای بناب ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان، اظهار داشت: انسان‌ها هر لحظه در معرض آزمایش الهی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در قرآن و روایات همواره بر ناپایداری و فانی بودن جهان اشاره شده است، گفت: خوشا به حال افرادی که در این جهان به دنبال ارزش‌های الهی رفته و سلطنت دائمی را برای خود رقم می‌زنند.

حجت الاسلام بنابی با تاکید بر ضرورت استفاده مناسب از نعمت‌های الهی، اظهار کرد: ما باید قدردان نعمت‌های خداوند باشیم و دستگیری و کمک به نیازمند را فراموش نکنیم و نسبت به همسایه و شهری که در آن زندگی می‌کنیم احساس مسئولیت داشته باشیم، چرا که در این صورت خداوند الطاف ویژه خود را نصیب ما خواهد کرد.

 خیرین بناب که همواره در کمک و مساعدت نیازمندان پیشقدم بوده اند، در این جلسه نیز به منظور تهیه بسته‌های غذایی با اهدای کمک های قابل توجه، به یاری نیازمندان شتافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها