فاصله گرفتن از قرآن سبب بسیاری از مشکلات

سمنان_ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: باید با قرآن انس گرفت چرا که بسیاری از مشکلات ما از فاصله گرفتن از قرآن است.
کد خبر: ۹۳۳۴۱۸۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
فاصله گرفتن از قرآن سبب بسیاری از مشکلات/توجه به سبک زندگی اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام راسخی در مراسم افتتاحیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه سمنان با گرامیداشت ایام حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این ماه، ماه بهار قرآن است و باید با قرآن انس گرفت چرا که بسیاری از مشکلات ما از فاصله گرفتن از قرآن است.
وی با تاکید بر برنامه ریزی برای استفاده لحظه به لحظه از این ماه مبارک افزود: این ماه، چون روزه داریم تمام اوقات و ساعت آن دارای ثواب و اجر است و قبل از اسلام هم روزه می‌گرفتند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به برخی احکام و مسائل شرعی روزه خاطر نشان کرد: از فرصت این ماه برای استفاده از احکام و مسائل شرعی بیشتر استفاده کنیم.
وی با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت: باید در این ماه به ترویج سبک زندگی اسلامی توجه کنیم و زندگی ائمه را الگو قرار دهیم.
راسخی افزود: سبک زندگی اسلامی از سنت و قرآن گرفته می‌شود و با توجه به شرع و دین است و خدا محور در زندگی است و نه انسان که امانیسم است و انحراف می‌آورد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: الگوی مصرف در سبک زندگی بسیار مهم است که متاسفانه در کشور ما این الگوی صحیح مصرف رعایت نمی‌شود که باید مورد توجه و دقت قرار گیرد.
وی اضافه کرد: برای الگو و سبک زندگی فرزندانمان باید توجه کنیم و مراقب کسب روزی حلال و درآمد خود باشیم که چگونه به دست می‌آید و همه ضوابط را رعایت می‌کنیم.
راسخی بر رفتار و برخورد و عمل در محل کار و تحصیل تاکید کرد و گفت: تمام این رفتار در سبک زندگی ما و تربیت فرزندانمان اثرگذار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار