خبرهای داغ:

رفع مشکلات در گروی عمل به شعار سال است

مسئول سیاسی سپاه سلماس گفت: رفع مشکلات اقتصادی کشور در گروی عمل به شعار سال است.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۳۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار محسن رضایی در جمع رزمندگان اسلام پایگاه شهید کاوه بهارآباد با اشاره به نام‌گذاری سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اظهار کرد: انتخاب شعار سال به یک معنا ابلاغ سیاست‌های کلی نظام از طرف مقام معظم رهبری و همچنین تلاشی برای جلب توجه مردم و مسئولان به مقوله تولید است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اطلاعات کاملی از طرف مردم، نمایندگان و مجامع رسمی کسب کرده‌اند، بنابراین بر مسائل کشور اشرافیت داشته و آگاهی کامل از شرایط داخلی و بین المللی دارند و بر همین مبنا شعار فوق را برای سال جاری انتخاب کرده‌اند.

 این مسئول تصریح کرد: تعیین چنین شعاری برای سال ۱۴۰۰ نشان از اهمیت ویژه اقتصاد و علی الخصوص رشد و جهش تولید داخلی می‌باشد.

مسئول سیاسی سپاه سلماس با بیان اینکه این شعار بسیار مهم و اساسی است و چنانچه به طور صحیح و دقیق اجرا و محقق شود، قطعاً تحول بزرگی در اقتصاد ایران به وجود می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه نیز می‌بایست به‌طور ویژه از تولید و تولیدکننده و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی کرده و تمام موانع و مشکلات سد راه تولید را مرتفع کنند که در این صورت کارآفرینان و تولیدکنندگان ‌بی دغدغه و با سرعت بالایی چرخ‌های تولید اقتصاد ایران را به حرکت در خواهند آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار