خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده سپاه استان به مناسبت روز ارتش

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۵۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِنَّ جُنْدَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ
تاریخ ایران اسلامی در آسمان غیرت و شجاعت خود شاهد تلاءلو ستارگان درخشانی در افق سرخ شهادت بوده است که وجودشان کشور عزیزمان را منور ساخته است.


ارتشیان قهرمان ما در طول سال‌های مبارزه علیه طاغوت و دفاع مقدس و پس از آن در تاریخ این مرز و بوم حضوری جانانه داشته اند.

ملت قدرشناس ایران اسلامی هیچگاه خاطره نیرو‌های ولایت مدار ارتش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، ضدانقلاب و دشمن بعثی را فراموش نخواهند کرد و همواره در تاریخ مقاومت نام آن از دنیاگسستگان به خدا پیوسته جاودان خواهد ماند.

شهدای گرانقدری همچون امیر صیاد شیرازی، امیر خلبان شهید شیرودی، امیر خلبان شهیدکشوری، امیر آب شناسان، امیرفلاحی و هزاران لاله گلگون کفن ارتش با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و اکنون نیز دلاورمردان و برادران عزیز ما در ارتش همیشه قهرمان و ولایت مدار در تمامی صحنه‌های مبارزاتی و امداد رسانی حضوری جهادی و چشمگیر دارند.

اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به کلیه رادمردان آن نهاد مقدس تبریک و تنهیت عرض نموده و عزت، سرافرازی و تندرستی همکاران عزیزمان و خانواده‌های معظم ایشان در رده‌های مختلف ارتش را از درگاه ایزد بی همتا خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها