خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:برای ساماندهی فرهنگی و چابک سازی قرارگاه فرهنگی استان، ۶ کمیته فرهنگی و اجتماعی در خوزستان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۵۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فر نماینده ولی فقیه در خوزستان در نخستین نشست قرارگاه فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان در سال 1400 اظهار داشت: ماه رمضان ماه و فرصت انسان سازی است و باید از این فرصت برای نزدیکی به خدا استفاده کنیم.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه فرهنگی در استان افزود: برای ساماندهی فرهنگی و چابک سازی قرارگاه فرهنگی استان، 6 کمیته فرهنگی و اجتماعی در خوزستان فعالیت می‌کنند.

 

امام جمعه اهواز اظهار داشت: در این قرارگاه کمیته سلامت،کمیته امور قرآنی، امور حوزوی،مرکز رسیدگی به امور مساجد، امر به معروف و نهی از منکر، کمیته فرق ضاله در حال فعالیت هستند.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان نیز در این نشست فرهنگی تصریح کرد: رویکرد الهی در رسیدگی به امور مردم نقش مهمی در اداره امور دارد.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف در جامعه افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است و باید مبتنی بر جذب و تولی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها