نمازگزاران مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) کهنز شهریار به مناسبت آغاز ماه میهمانی خدا، ۳۳۰ بسته کمک مومنانه تهیه و در سه مرحله بین نیازمندان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۹۴
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

معصومه بابایی ، مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج یک حضرت فاطمه (س) با اعلام این خبر، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه رمضان  و ماه مهمانی خدا مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) کهنز با همکاری هئیت عاشقان ولایت ، پایگاه بسیج الغدیر ،گروه جهادی بقیه الله و مرکز نیکوکاری امیرالمومنین اقدام به تهیه ۳۳۰ بسته حمایتی شامل : برنج ، مرغ، روغن، حبوبات ، لبنیات ، ماکارانی، ربع گوجه فرنگی، شکر ، خرما و سویا برای خانواده های نیازمند در سه مرحله کردند.

  برادر سلامت بخش مسئول گروه جهادی در مورد فعالیت های جهادی این گروه گفت: در سال ۱۳۹۹ بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

این گروه جهادی علاوه بر فعالیت های اجتماعی و همدلی مومنانه در فعالیت های فرهنگی از جمله فعالیت موکب های اربعین در مقابل مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام کهنز در مراسم های مختلف از جمله مناسبت ها ماه شعبان و ولادت امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف فعال هستند.

این گروه جهادی و اعضای   فعال آن از خواهران و برادران تشکیل شده و یکی دیگر از فعالیت های این گروه بازدید و رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم و فاطمیون سرافراز است.

 

ارسال نظرات