خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان خبرداد:
به مناسبت ماه مبارک رمضان تعدادی بسته های کمک معیشتی با همت ارزشمند گروه جهادی سردار شهید علی هاشمی پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در هندیجان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۲۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، امسال با آغاز حلول ماه مبارک رمضان و تلاش همیشگی گروه های جهادی ناحیه سپاه هندیجان خدمات خوبی برای خانواده های محروم در حال انجام است که دراین راستا بیش از ۲۵بسته کمک معیشتی با همت ارزشمند و مخلصانه گروه جهادی سردار شهید علی هاشمی پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شدند.

 

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در مصاحبه های قبلی از توزیع بیش از ۱۰هزار بسته های معیشتی در میان نیازمندان هندیجان توضیحاتی داشتند که امسال نیز با آغاز ماه مبارک رمضان، بسته هایی را تهیه که به زودی در میان محرومان هندیجان توزیع خواهند شد که دراین باره گروه های جهادی با جدیت پای کار هستند.

 

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون گروه های جهادی و اعضای فعال طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان هندیجان شامل توزیع بسته های معیشتی، ماسک و اقلام بهداشتی و گندزدایی هیچ گونه در کنار کادر درمانی و پزشکی کوتاهی نداشتند که هندیجان در راه کنترل ویروس کرونا پیش قدم هست.

 

در ادامه گزارش خبری، هر جا لازم باشد بسیج پای کار هست و بسیج جزعی ازمردم جامعه است و با جان فشانی بسیجیان کمک های مومنانه در شهرستان هندیجان موفقیت آمیز بوده و همچنان اینگونه خدمات جهادی و بهداشتی ادامه دارد.

 

بسیجیان هندیجان در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تیم های رهگیری، نظارتی، حمایتی و مراقبت با جدیت در حال خدمات رسانی جهادی برای آحاد مردم هستند و طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با توکل بر پیروز میدان سخت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها