خبرهای داغ:
رئیس اداره دامپزشكي اسدآباد خبر داد

پلمب مرغ فروشی متخلف در اسدآباد

اسدآباد-رئیس اداره دامپزشكي اسدآباد از پلمب یک واحد متخلف که اقدام به قطعه‌بندی و عرضه غیر بهداشتی و خارج از ظوابط می‌کرد در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۷۹
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

پلمب و معرفی مرغ فروشی متخلف به مراجع قضایی در اسدآباددكتر عادل بصيری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: در حين بازرسی‌های انجام شده که به صورت سر زده از واحدهای توليد، توزيع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان اسدآباد مواردی از عرضه غيربهداشتی مشاهده شد.

وی بیان كرد: از یک واحد مرغ فروشی كه اقدام به عرضه غیر مجاز و غيربهداشتی و خارج از ضوابط فرآورده‌های خام دامي می‌کرد، مقدار ۱۲۰ کیلوگرم اسکلت و گوشت مرغ غیر بهداشتی ضبط و معدوم شد که با توجه به تذكرات قبلی كه به متصدی واحد داده شده بود واحد خاطی به مراجع قضایی معرفی که منجر به پلمب واحد شد.

رئیس اداره دامپزشكی اسدآباد عنوان كرد: اداره دامپزشكی اسدآباد حمایت از رفاه و آسایش مردم در راستای ارتقاء بهداشت عمومی را در دستور كار خود قرار داده است چرا که هرگونه سهل انگاری و اهمال در بهداشت عمومی سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت و هیچگونه چشم پوشی در این زمینه را پذيرا نیست.

وی ابراز داشت: از مردم عزیز شهرستان اسدآباد درخواست دارم ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود از مراکز معتبر و مجاز؛ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف،مراتب را سریعاً از طریق شماره تماس‌های ۰۸۱۳۳۱۴۸۰۲۰ یا ۱۵۱۲ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات