تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز اولویت و فوریت نیازهای جامعه، ایجاد ثبات و امنیت در عرصه اقتصاد و تأمین نیازهای معیشتی است.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۹۴
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم گفت: از جمله دستورات فردی پیامبر اکرم در خطبه شعبانیه به مسلمانان، یاد آوری آخرت، توبه به درگاه الهی، دعا، استغفار، سجده‌های طولانی، صلوات بر محمد و آل محمد، تلاوت قرآن در ماه رمضان است.

وی سپس با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این روز یادآور حماسه آفرینی‌های نیروهای زمینی هوایی دریایی و پدافندی ارتش در مبارزات انقلاب، پس از انقلاب و دفاع مقدس است.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: زمین یکی از شگفتی‌های آفرینش و بستر حیات پایدار است و روز زمین پاک، فرصتی برای تأمل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی زمین است. در روز زمین پاک، صرفه جویی در استفاده از کاغذ، مراعات در مصرف آب، مدیریت زباله باید بیشتر مورد توجه مردم باشد.

امام جمعه به آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی و نصب هزار سانتریفیوژِ دیگر توسط ایران اشاره کرد و گفت: این کار یک پاسخ قاطع و مناسب است، تا کشور با دست پر بر سر میز مذاکره برود. پاسخ سخت به خرابکاری‌ها و از بین بردن جریان نفوذ دو مطالبه مهم افکار عمومی بعد از خرابکاری اخیر در نطنز است.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: آمریکا در صدد است با کشاندن دولت عراق به جرگه هم‌پیمانان خود، به زعم باطل خودش، زیر پای ایران را خالی کند. کمک‌های وعده داده شده و نیز وعده تأمین برق عراق و دیگر قراردادهای اقتصادی، در همین راستا تلقی می‌شود.

وی گفت: بایدن جهت فشار برای کوتاه آمدن ایران دست به یک عملیات ترکیبی چندضلعی زده که سفر نخست وزیر کره در این راستا ارزیابی می‌شود. برخی از کارشناسان بر این باورند آغاز بکار شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس در فروردین ۱۴۰۰ در ایران با اهداف سیاسی و انتخاباتی صورت گرفته و احتمال دارد برخی‌ها از این نرم افزار در نقش سایت‌های آتش بیار معرکه در فتنه ۸۸ استفاده کنند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: ورود به شبکه‌های اجتماعی جدید که میدان دشمن است باید هوشمندانه پرقدرت و اثرگذار باشد نه تأثیر پذیر.

ارسال نظرات