خبرهای داغ:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

مردمی کردن اقتصاد، تنها راه برای تحقق شعار سال است

کد خبر: ۹۳۳۴۳۹۶
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

 غلامرضا بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: «مردمی کردن اقتصاد مقاومتی با الگوی مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی و احیای مسئولیت های اجتماعی شرکتی و نهادی» تنها راه برای تحقق شعار سال است و باید در این سمت گام برداشت و اقتصاد را به این سو هدایت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اقلیم جغرافیایی در استان مشکل آب و خاک وجود ندارد و این استان ظرفیت سرمایه گذاری برای ایجاد زنجیره های تأمین، تولید و توزیع انواع محصولات کشاورزی را دارد.

این مسئول افزود: برای اجرایی شدن طرح «مردمی کردن اقتصاد» روستای چنقرالوی پل از بخش نازلو به عنوان پایلوت اجرایی در استان انتخاب شده است؛ بنابراین باید ظرفیت ها و امکانات موجود در این منطقه برای اجرای موفق طرح شناسایی شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای انجام یک سرمایه گذاری موفق، باید مطالعات و استعدادیابی دقیق انجام شود؛ موفقیت این طرح در استان حمایت همه جانبه تمامی دستگاه ها، نهادها، ارگان‌ها و بخش خصوص را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی از اضلاع سرمایه گزاران و کارآفرینان، کارگزاران حکومتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل شده که ناظران عالی این طرح نیز ائمه جمعه هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار