خبرهای داغ:
باتلاش گروه های جهادی تعدادی بسته های کمک معیشتی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۰۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با همتی خدا پسندانه و جهادی هر کسی می تواند به اندازه توانایی خودش دراین دوران سخت کرونایی و وضعیت نامناسب معیشتی خدمتی معنویی( باقیات و صالحات) ابدی برای اموات با اهداء هزینه مراسمات فاتحه در رفع مشکلات معیشتی نیازمندان گام تاثیر گذار برداشته و این فرهنگ ارزشمند بیسترترویج داده بشود.

در ادامه گزارش خبری:از خانواده محترم مرحوم حاج منصورعنانات که هزینه مراسم فاتحه را صرف امور خیریه با مشارکت تهیه وتوزیع بسته های معیشتی داشتند تشکر می شود ، انشالله این سنت حسنه رسول الله(ص) با فرهنگ سازی مناسب در شهرستان ، استان و کشورنهادینه شود.

 

مردم شهرستان هندیجان در شرایط کنونی کرونایی باهمدلی و همبستگی کارهای خوبی برای رفاه حال مردم نیازمند شهرستان از جمله توزیع غذاهای گرم و وسایل بهداشتی با توصیه های پروتکل بهداشتی بصورت منظم دارند که اینگونه خدمات جهادی و ارزشی همچنان بصورت شبانه روز در جای جای شهر و روستاهای هندیجان ادامه دارد.

 

در ماه مبارک رمضان مردم شهرستان، محرمان و قشر آسیب دیده از کرونا را فراموش نکردند و خدمات خوبی از خود ارائه می نمایند که در ابتدای ماه مبارک رمضان توزیع گوشت گرم و بسته های معیشتی را با پیروی از اهل بیت ع دارند که موجب خشنودی محرومان شهرستان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها