خبرهای داغ:
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر گفت: در ۲۵ روز اول امسال، بیش از ۱۶ هزار تست کرونا در این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۰۹
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

نایب فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در ۲۵ روز اول سال جاری، بیش از ۱۶ هزار تست کرونا در شهرستان شوشتر انجام شد که از این تعداد، سه هزار و ۵۸ نمونه تست پی سی آر و رپی تست مثبت شدند.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه ۱۲۲ تعداد تست در شهرستان شوشتر مثبت می‌شوند، افزود: از ابتدای سال تاکنون، ۳۱ نفر مبتلا به کرونا فوت کردند که ۱۶ مورد از فوتی‌ها بعد از تعطیلات عید نوروز بود.

فدایی در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان شوشتر بیان کرد: در حال حاضر ۴۹ نفر در بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر بستری هستند که ۶ نفر از این بیماران وضعیت خوبی ندارند.

وی افزود: از مردم درخواست می‌شود که در صورت داشتن علائم خفیف به مرکز ۱۶ ساعته یا پایگاه سلامت محله و روستاهای خود مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر با بیان اینکه از تماس با افراد مشکوک به کرونا خودداری شود، ادامه داد: برخی از افراد مبتلا به کرونا قرنطینه ۱۴ روزه را رعایت نمی‌کنند.

وی، به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: با همکاری ناحیه مقاومت بسیج در حال اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی هستیم که در این طرح بیماریابی، نظارت بر بیماران و قرنطینه آنها انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها