حجت‌الاسلام حسینی گفت: متاسفانه وضعیت کرونا در شهرستان ابرکوه در بدترین حالت ممکن قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۵۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه نماز جمعه در فضای مجازی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه خدا- ماه خودسازی از طریق عبودیت و بندگی خدا-ماه خداگرایی و شیطان گریزی و ماه از خود رستن به خدا پیوستن است.

وی افزود: این ماه خدا فرصتی بزرگ را برای همه ما فراهم می کند تا به خودسازی به اصلاح نقیصه های اخلاقی و رفتاری خود بپردازیم و با بهره گیری از خطابه های امیرالمومنین (ع) و مناجات های امام سجاد (ع)، در مسیر صعود به سمت خدا- سقوط به دست و دامن شیطان پیدا نکنیم.

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: این ماه شریف لحظه ها و ساعاتش باید برای ما فرصت و اغتنام باشد و بتوانیم به مهندسی نظام فرهنگ دینی در زندگی فردی و اجتماعیمان بپردازیم.

حسینی اضافه کرد: این ماه نورانی که بهار قرآن است می تواند تعیین کننده و رقم زننده سعادت زندگی دنیا و آخرت مان باشد و همگان- خصوصاً جوانان و نوجوانان عزیز ما که امید است یادگاران صالحی از ما باشند پیام نوآوری و شکوفایی معنوی و کسب معارف دینی را فرا گیرند و با تعمیق و گسترش فرهنگ دینی با غنای طبع،به گسترش فرهنگ راستین اسلام ناب محمدی (ص) در جهان بپردازند و بدینوسیله بستر سازی ظهور برای رسیدن به قله موعود شوند و درس دشمن را در ایجاد روحیه منفی و بی تفاوتی و سکون و خموشی که زمینه تسلیم شدن آنان در برابر وسوسه های شیطانی دشمن را فراهم می‌کند بخوانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات وین عنوان کرد: در بحث مذاکرات وین باید مدبرانه و بدون عجله پیش رفت. همین اتخاذ راهبرد حرف قطعی عدم عجله- آمریکا را مجبور به واکنش کرده و با اروپا تقسیم کار کرده است تا به نیابت از آمریکا اجلاس وین را با هدف تغییر میدان بازی به نفع آمریکا دنبال کند.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم فرسایشی نشدن مذاکرات تأکید کرد: معلوم است که هدف آمریکا کش دادن مذاکرات تا خرداد و وصل آن به جریان انتخابات است. امروز ایران اسلامی از موضع قدرت سخن می‌گوید- نباید به دشمن امتیاز و فرصت داد- به لطف خدا و همت دانشمندان جوان کشورمان- توان هسته‌ای ایران با سرعت در حال افزایش است و امروز به 60 درصد غنی سازی رسیده است.

حسینی تصریح کرد: سازمان تروریستی موساد احمقانه فکر میکند با حقد و کینه به بخشی از دستگاههای برق غنی‌سازی آسیب می رساند- حرکتی بزن در رو است. اما وقتی دید در کمترین زمان ممکن تیرهای غیبی کشتی او مرکز جاسوسی اش در اردبیل را هدف قرار می‌دهد- در برابر این اقتدار سریع عقب نشینی کرده و می گوید ما قصد پاسخگویی نداریم!

وی یادآور شد: متاسفانه وضعیت کرونا در شهرستان ابرکوه در بدترین حالت ممکن (سیاه) قرار گرفته است. ما بنده ها گاهی بخاطر رنجش از یکدیگر و بخاطر توقعات باهم قهر می کنیم- اما بدانیم که خدا هم گاهی با بندگان خلافکارش قهر می کند اما قهر خدا در قالب غضب نمایان می شود. و اگر خدای ناکرده قهر و غضب خدا شامل بندگان بشود- فاتحه همه خوانده است.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: ما مردم نکنیم کاری که موجب قهر خدا فراهم گردد وگرنه با این کارهای منکری که مثل قوم لوط در جامعه ما انجام می گیرد- چرا کرونا و بلا نیاید؟! زنانی که صورت خود را مثل بوم نقاشی هفت رنگ کرده و در کوچه و خیابان به جلوه گری و خودنمایی می پردازند- شبها از ماهواره و فضای مجازی الگو می گیرند و روزها به خاطر کمبودی که دارند خود اظهاری می‌کند- اینها غضب خدا را بر جامعه نازل میکنند.

حسینی خاطرنشان کرد: شما را به خدا در جامعه امروز ما گناه این همه ظلم اقتصادی و فسادهای مالی و رشوه و ربا کاری و نظام ربوی بانکی و غیبتها و افتراءها و بدگویی ها و ظلم های قضائی که توسط بعضی وکلای قَدَری که گاهی ماهرانه به کمک ماده قانون ها در ادعای ناحق موکلاشان لباس حق می پوشانند در محاکم حق و ناحق می‌کنند- گناه اباهی گرانی که سگ نجس العین را مثل فرزند خودشان (طبق آموزه های فرهنگ پلید و حیوانی غرب) عضو خانواده شان می کنند و ماهیانه دو برابر درآمد یک کارگر زحمتکش خرج و خوراک مخصوص سگشان می کنند و اسم مسلمانی هم روی خود می گذارند!

وی گفت: گناه هرزگی و میگساری و شهوت رانی و بی بند و باری و ولنگاری فرهنگی و خیانت‌های خانوادگی برای ریزش سنگ عذاب بر ما بس است- شما کرونای دیگر برای جامعه مظلوم ما درست نکنید و شما پیاده نظام های جنگ نرم- در میدان شیطان بازی نکنید.

امام جمعه ابرکوه افزود: ماه رمضان- ماه توبه است- بیایید به هم رحم و به پیشگاه خدا توبه کنیم- خدای متعال برای ما بد نمی خواهد- تمام گرفتاری های زندگی ما از خودمان است و تا اصلاح نشویم دفع بلا نمی شود.
ارسال نظرات