حجت الاسلام رفیعی در گفتگو اختصاصی با بسیج:

ماه رمضان ماه عبودیت و بندگی خداوند/بال معنویت عامل اصلاح جهتگیری زندگی و سعادت بشر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان گفت:ماه رمضان ماه عبودیت و بندگی خداوند است و باید مراقب زبان و چشم و گوش خود بود تا دچار گناه نشوند.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۹۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

حجت الاسلام سید حسن رفیعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در گفتگوی اختصاصی با بسیج ماه رمضان را بهترین و برترین فرصت برای خودسازی و کسب رحمت واسعه الهی دانست و گفت:ماه رمضان فرصتی بی نظیر و ارزشمند برای تهذیب نفس  و اجتناب از گناه می باشد،  امید می رود همه مومنین و مومنات در کلاس ماه رمضان موفق سربلند و موفق بیرون آیند.

وی افزود: اگر در شرایط کنونی به ویژه در ایام مبارزه با ویروس منحوس کرونا با فعاليت هاي جدید و فرهنگي فضايي برای نشاط معنوی ماه رمضان ايجاد كنيم، اين مهم تاثيرگذاري عميقي بر روي ذهن مردم و جوانان خواهد گذاشت كه اثر بخشی دوچندانی خواهد داشت.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه رحمت آمرزشی که در ماه مبارک رمضان خدای یکتا به مؤمنان  عطا می کند غیر قابل توصیف است افزود: لحظه لحظه های این ایام اجرش دوچندان است و خوشا به حال کسانی که در این میدان مسابقه کسب معنویت برنده نهایی خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان تاکید کرد: ماه رمضان ماه صبر و برد باری است و کمک به مستضعفین ، رمضان روزی روزه داران را افزایش می دهد، کسی که روزه داری را در این ماه افطاری دهد باعث آمرزش انسان می شود. انسان باید نهایت بهره وفیوض را از این ماه با برکت را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام که با محدودیت های کرونایی مواجه هستیم وظیفه متولیان و دست اندرکاران فرهنگی دو چندان است باید به شکل هنرمندانه و اجرای برنامه های متنوع زمینه ارتقاء معنوی جامعه را فراهم آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار