مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پيامي 29 فروردين روز ارتش را تبريک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۹۸
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پيامي 29 فروردين روز ارتش را تبريک گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

بنام خدای مهربان
روز 29 فروردین بعنوان روز ارتش برتمام ارتشیان دلاور مبارک باشد
هیچ ارتشی قدرت ارتش ایران را ندارد
ارتش ایران صرفا به‌ عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی به حساب نمی‌آید بلکه به‌ عنوان یک نیروی چند منظوره شناخته می‌شود که به حل بحران درکنار سپاه پاسداران وبسیج نیز می‌پردازد و هیچ ارتشی قدرت و موقعیت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

۲۹ فروردین‌ ماه سال ۵۸، یک تولد جدید و جدی برای ارتش بود. امام راحل در این روزدر مقابل جریان‌های مارکسیستی، التقاطی و منافقین که می‌خواستند ارتش را منحل کنند، ایستادند و مانع انحلال آن شدند.

ارتش، بزرگ‌ترین حرکت انقلابی را در فرار شاه انجام داد، شاه که از ژاندارمری و گارد خود ناامید شده بود، ارتش را به میدان آورد تا اهدافش را پیاده کند اما دید در درون ارتش جریان انقلابی وجود دارد که ماندن او در ایران را غیرممکن می‌کند.

۴۱ سال از فعالیت ارتش انقلابی گذشته و ارتش امروز پرورش‌ یافته در بستری است که امام راحل آن را به وجود آوردند.

امروز هر چهره و خاصیتی که از نظر پایداری و حمایت از انقلاب از سپاه سراغ می‌گیریم، نظیر آن را در ارتش می‌بینیم و این روحیه در ارتش رو به افزایش است.

اقدامات ارتش به‌ خصوص در زمینه مقابله با کرونا و ایجاد بیمارستان ۲ هزار تختخوابی با تمام تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی طی ۴۸ ساعت، دنیا را متحیر کرد.

ارتش همیشه در کنار مردم است
ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی‌های بسیار داشت.


حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها