خبرهای داغ:
فرمانده ارشد ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل:

تلاش دشمن وحدت شکنی بین نیروهای مسلح است

تبریز- فرمانده ارشد ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اظهارداشت: دشمن برای وحدت شکنی بین نیروهای مسلح اقدام می‌کند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۰۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگاران تلاش همه نیروهای مسلح کشور را در راستای اقتدار کشور دانست و افزود: دشمن برای وحدت شکنی بین نیروهای مسلح اقدام می‌کند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی از تغییر برنامه‌های روز ارتش خبر داد و اظهار داشت: به علت شرایط حاد کرونایی، مراسم سالانه رژه روز ارتش به صورت محدود و صرفا خودرویی برگزار می‌شود.

امیر میرزایی با بیان اینکه رژه امسال روز ارتش درپادگان تیپ 25 ارتش در مایان برگزار می‌شود، گفت: در این رژه، رژه خودرویی و تجهیزاتی و بهداشتی خواهیم داشت.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، با تاکید بر اینکه رژه انفرادی نداریم، ابراز داشت: به مناسبت روز ارتش، ایستگاه‌های بهداشتی در سطح شهرها برپا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های غیرتجمعی و خودرویی مورد تاکید ماست، افزود: در برنامه روز ارتش، برنامه چتربازی نیز پیش‌بینی کرده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها