خبرهای داغ:

تمدید وکالتنامه تعویض پلاک به مدت ایام تعطیلی کرونا در دزفول

به دلیل تعطیلی مرکز تعویض پلاک دزفول در وضعیت قرمز کرونا، وکالتنامه تعویض پلاک افراد به میزان ایام تعطیلی کرونا در این شهرستان تمدید می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۶۶۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، رئیس پلیس راهور دزفول با اشاره به تعطیلی مرکز تعویض پلاک این شهرستان به دلیل وضعیت قرمز کرونا گفت: وکالتنامه تعویض پلاک افراد به میزان ایام تعطیلی کرونا تمدید می‌شود.
سرهنگ محمد تدین افزود: تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهرستان دزفول تا زمان نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرستان ادامه دارد چراکه این مرکز جزو مشاغلی است که باید در وضعیت قرمز کرونا تعطیل شود.

وی ادامه داد: متقاضیان تعویض پلاک خودرو در صورت نارنجی شدن وضعیت کرونا در شهرستان دزفول می‌توانند از طریق سایت https://nobatdehi.epolice.ir/ به صورت روزانه نوبت بگیرند و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام به تعویض پلاک کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان دزفول بیان کرد: اگر وکالتنامه افراد مربوط به زمانی باشد که به خاطر کرونا مرکز تعویض پلاک تعطیل بوده، به تعداد روز‌های تعطیلی به تاریخ وکالت نامه اضافه می‌شود.

وی درخصوص محدودیت تردد در شرایط قرمز کرونا در شهرستان دزفول گفت: تردد تمام خودرو‌های بومی و غیربومی از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح ممنوع است؛ همچنین خودرو‌های غیربومی از ساعت سه صبح تا ۲۲ شب اجازه تردد ندارند و جریمه می‌شوند.

سرهنگ تدین افزود: مالک خودروی پلاک غیربومی، ولی ساکن دزفول در صورت جریمه می‌تواند با ارائه مستندات به پلیس راهور جریمه خود را حذف کند؛ همچنین افرادی که بنا به دلایل موجه نظیر انتقال بیمار مجبورند در ساعات ممنوعه تردد کنند، با ارائه مستندات پزشکی جریمه آن‌ها بخشوده می‌شود.

شهرستان دزفول در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و ظرفیت بیمارستان بزرگ این شهرستان تکمیل شده است؛ از این رو از ۲۵ فروردین ماه تمام مشاغل گروه یک تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند و مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار به طور کامل تا اطلاع بعدی تعطیل هستند و اجازه هیچ نوع فعالیتی ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها