خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: کمیته امداد فارس به خانواده‌های تحت پوشش خود که سرپرست آن‌ها در اثر کرونا فوت شود، کمک بلاعوض اختصاص می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۳۴۶۹۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان با اشاره به پرداخت مساعدتی به خانواده های دارای فوتی کرونا در فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: سال گذشته 14 میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد فارس که فوتی کرونایی داشتند، پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 719 نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد فارس به کرونا مبتلا شده اند که از این میان 287 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: به خانواده های 243 نفر که فوت شدگان که فوت بیماران آنها بر اثر کرونا به تایید رسید کمک  بلاعوض با هزینه 14 میلیارد ریال پرداخت شد.

بذرافشان اعلام کرد: کمیته امداد فارس به خانواده هایی که سرپرست آنها در اثر کرونا فوت شود مبلغ 10 میلیون تومان و خانواده هایی که یکی از اعضای آنها فوت شده باشد پنج میلیون تومان کمک بلاعوض می دهد.

وی تاکید کرد: به خانواده هایی که سرپرست یا یکی از اعضای آنها پس از ابتلا و بهبودی از کرونا فوت شود اما علت فوت از کرونا مردود باشد نیز چهار میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق داده می شود.

 منبع: شبستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها