خبرهای داغ:
در آستانه ماه مبارک رمضان سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه در قیروکارزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۶۹۳
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه ماه مبارک رمضان سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه در قیروکارزین با حضور حاج آقا اکبری امام جمعه قیروکارزین،کریمی فرماندار، سرهنگ تقیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین، سرهنگ صالحی فرمانده انتظامی و تعدادی از مسئولین دیگر در محل سپاه قیروکارزین اجرا شد.

سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر تقیان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و بسیج قیروکارزین از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی با مشارکت حوزه دانش آموزی و فرهنگیان ، پایگاه‌های مقاومت و همکاری خیرین، در سومین مرحله از رزمایش مومنانه در قیروکارزین خبر داد و گفت: این بسته ها هرکدام به ارزش۳۵۰۰۰۰۰ریال در اختیار نیازمندان شهرستان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام اکبری امام جمعه قیروکارزین نیز با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت:یکی از احتیاجات نیازمندان در ماه مبارک رمضان با توجه به مشکلات اقتصادی، تهیه ارزاق عمومی جهت افطاری و سحری محرومین و نیازمندان است. زیبنده است مؤمنین عزیز و مردم ولایتمدار شهرستان با همکاری مسئولان تلاش کنند تا بتوانیم ارزاق عمومی را برای نیازمندان تهیه کنیم. شکر خدا تا کنون در این راستا حرکت های خوبی در شهرستان اتفاق افتاده ومسئولین زحمات زیادی کشیدند و مردم نیز کمک های خوبی کردند،ان شالله که تداوم داشته باشد تا مشکلات اقتصادی نیازمندان کمتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها