امام جمعه پاکدشت خواستار دقت بیشتر از سوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها شد و بیان کرد: اگر واقعا شخصی صلاحیت ورود به شوراها را ندارد، رد صلاحیت او آبرومندانه انجام شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۰۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت  گفت: فرسایشی شدن مذاکرات با دشمن منجر به ریختن زهر دشمن در مذاکرات شده و آن را به بطالت می برد، برنامه جمهوری اسلامی مشخص است "رفع تحریمها و راستی آزمایی از سوی ما"، آنها بارها خلف وعده و نقض عهد کرده اند، اینکه مسئولین چرا به بیانات رهبری درباره مذاکرات دقت نمی کنند مشخص نیست.

اولین راه درمان هر بلایی دعا است

وی با گلایه از عملکرد ستاد مقابله با کرونا، گفت: راه درمان کوید19 بستن مساجد نیست، بلکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی است و بنا به توصیه ائمه معصومین مؤمنین دعا را فراموش نکنند چرا که اولین راه درمان هر درد و بلایی دعا است.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به ثبت نام 204نفر کاندیدا در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرستان پاکدشت، ابراز کرد: اگر این همه خواهان خدمت داریم که عالیست وگرنه که این عمل ایشان بیهوده است.

واکنش تند امام جمعه نسبت به رد صلاحیت ها

وی در ادامه با اشاره به رد صلاحیت برخی از کاندیدا ها با استناد به بند"ج" از سوی هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، آن را دردآور دانست و افزود: بعضاً برخی از کاندیداهایی که عمر خود صرف نظام و انقلاب کرده اند یا مشکل ولایتمداری نداشته اند با استناد به این بند رد صلاحیت می شوند.

این مقام مسئول خواستار دقت بیشتر از سوی هیئت نظارت انتخابات شوراها شد و بیان کرد: اگر واقعا شخصی صلاحیت ورود به شوراها را ندارد، رد صلاحیت او آبرومندانه انجام شود، رد صلاحیت با استفاده از این بند یعنی ضد ولایت فقیه و بی دین بودن، یعنی بازی با آبروی مردم و این خلاف شرع است.

گفتنی است بند"ج" ماده26 قوانین نظارت بر صلاحیت شوراها اشاره به التزام به ولایت فقیه دارد.

شایان ذکر است در دوره های گذشته انتخابات برخی از کاندیداها از جمله تعدادی از روحانیت با استناد به این بند رد صلاحیت شده اند./ انتهای پیام

ارسال نظرات