مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا :

بعضی‌ها به ملت وعده بهبود معیشت دادند، اما امروز مردم برای خرید مرغ به صف شدند

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت:بعضی‌ها به ملت وعده بهبود معیشت دادند، اما امروز مردم برای خرید مرغ به صف شدند.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۱۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
بعضی‌ها به ملت وعده بهبود معیشت دادند، اما امروز مردم برای خرید مرغ به صف شدند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم ختم بسیجی مجاهد، رزمنده دفاع مقدس مرحوم رمضان معصومی کلوانی در رامسر، ضمن تسلیت به خانواده محترم این مدافع سلامت و پیشکسوت جهاد و شهادت، گفت:انسان‌ها سه گونه میمرند، مرگ روح، مرگ وجدان و مرگ جسم.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه  بعضی انسان‌ها روحشان میمیرد  افزود: این دسته از  انسان‌ها بی تفاوتند که چه به مردم میگذرد و به فکر خودشان هستند. این انسان‌ها مرده متحرک هستند؛ لذا خدا نکند انسان گرفتار مرگ روح شود انسانی که  غرور و عزت دیگران، را می‌شکند، تا خود به منافع دنیوی دست پیدا کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  ادامه داد: یکی دیگر از مرگ‌ها مرگ وجدان است. انسانی که وجدان ندارد و به دنبال منافع خود و اطرافیان خود است و توجه‌ای به دیگران ندارد.

به گفته حجت الاسلام تسخیری مرگ سوم، مرگ جسم است که راحتترین مرگ است و سخت‌ترین مرگ، مرگ روح است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام صادق (علیه السلام) گفت: امام صادق می‌فرمایند من در سه چیز در عبجم و چیز‌هایی که مرا به گریه و خنده وا میدارد.   زمانی که دوستان خود را از دست میدهم و اینکه ترس از قیامت  مرا به گریه وا می‌دارد. اما آنچه که مرا به خنده وا میدارد، کسانی هستند که برای رسیدن به مال و قدرت دنیا دیگران را فریب میدهند و کسانی که از یادخدا غافل هستند.  
 
بعضی‌ها به ملت وعده بهبود معیشت دادند، اما امروز مردم برای خرید مرغ به صف شدند
حجت الاسلام تسخیری در بخش دیگری از سخنان  خود با اشاره به اینکه عده‌ای طالب دنیا هستند و برای رسیدن به اموال و قدرت دنیا دست به کار ناپسند می‌زنند، اضافه کرد: بعضی‌ها برای رسیدن به قدرت جای جلاد و شهید را عوض کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: عده ای بی انصافی کرده و مردم را فریب دادند. این عده برای رسیدن به قدرت دروغ گفتند که اگر دیگران بیایند جنگ می‌شود امروز اعلام می‌کنند ما در جنگ اقتصادی هستیم. این عده  به مردم وعده سفره پررنگ و بهبود معیشت دادند، اما امروز مردم برای خرید مرغ به صف شدند.
 
حجت الاسلام تسخیری در سخنان پایانی  خود با اشاره به اینکه مجاهد بسیجی مرحوم معصومی دارای اخلاص، معرفت و بصیرت بود، و روح و وجدان این مرحوم زنده است، افزود: مرحوم وجدان داشت و برای دلسوزی مردم، که بتواند ماموریت طرح شهید سلیمانی را اجرا کند، حافظ جان و سلامت مردم شد که، در سانحه تصادف دچار مرگ خدمت و شهادت گونه به ملکوت اعلی پیوست.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با انتقاد از باز بودن تمامی راه‌ها در نوروز، تصریح کرد:خط هواپیمایی انگلیسی و ترکیه‌ای، آزاد بود، تمام ورودی‌های شهرستان در ایام عید باز بود؛ که امروزه به دلیل همین بی تدبیری‌ها شاهد  افزایش مرگ کرونایی هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار