فرمانده سپاه استان بوشهر روز ارتش را تبریک گفت

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با صدور پیام‌های جداگانه به فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در مرکز این استان، 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۵۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام سردار علی رزمجو به این شرح است:
سرتیپ دوم خلبان ستاد برادر نعمت الله صدقی فرمانده محترم ارشد نظامی آجا در استان بوشهر و فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر
سرتیپ دوم کنترل فرماندهی برادر غلامعباس اسماعیل زاده فرمانده محترم منطقه پدافند هوایی جنوب شهید عبدالرضا بوشهریان
دریادار دوم عرشه برادر احسان نصیری فرمانده محترم پایگاه دریایی بوشهر

سلام علیکم
اَلَّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم
با احترام، بیست و نهم فروردین ماه، روز بزرگداشت ایثارگری ها و دلاورمردی های رزمندگان سلحشوری است که سرافرازانه در راه دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشورایستادند و نشان دادند که با استعانت از ذات اقدس الهی همواره آماده دفاع از کیان میهن عزیز ایران اسلامی هستند.
بی شک خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیقی بسیار سترگ و عنایتی از جانب پروردگار سبحان برای کمک به برقراری حاکمیت اسلام و قرآن تحت زعامت و رهبری ولایت مطلقه فقیه است.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش قهرمان وتبریک ماه مبارک رمضان و این روز تاریخی 29 فروردین ماه (روز ارتش) به جنابعالی و همکاران محترم، دوام توفیقات شما را در مسیر خدمت به نظام ولایت تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فدا) از خداوند متعال مسألت دارم.
برادر شما

سرتیپ‌دوم پاسدار علی رزمجو
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار