سردارسالاری‌درگفت‌وگوبابسیج:

انتخابات‌نمونه‌کامل‌مردم‌سالاری‌درنظام‌اسلامی‌است

فرمانده‌سپاه‌امام‌سجاد‌علیه‌السلام‌استان‌هرمزگان‌گفت‌:حضور حداکثری مردم در انتخابات شاخصه اصلی برای نظام است.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۶۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

سرداراباذرسالاری‌درگفت‌وگو‌با‌خبرنگارخبرگزاری‌بسیج‌اظهارداشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محور همه تصمیم گیرها ی کلان در جامعه مردم هستند و چارچوب تصمیم گیری هم برای مردم و هم برای مسئولان احکام و شریعت اسلامی است که این یکی از مهم ترین و بی نظیر ترین رکن های اساسی در اداره جامعه و کشور است.

وی افزود: حضور حداکثری و نمایش شور و اشتیاق مردم در انتخابات یک شاخصه اصلی برای نظام است و آن راهبرد اساسی که نظام و انقلاب اسلامی را در برابر همه دشمنان و دوستان مستحکم و بیمه می کند حضور گسترد آحاد مردم در انتخابات دانست.

سردارسالاری ‌تصریح‌کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف و یک حماسه سیاسی است و موجب اقتدار ایران در سطح بین‌الملل می‌شود اگر همه ما به اهمیت انتخابات در عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی توجه داشته باشیم خواهیم دید که این همه هجمه و توطئه های دشمنان و مستکبرین از حضور مردم در پای صندوق های انتخابات تا چه اندازه برای دشمنان نظام اهمیت‌دارد.

وی خاطرنشان‌نمود: انتخابات نماد وحدت ملی، استقلال، عزت و عظمت نظام اسلامی  در نظام جمهوری اسلامی ایران است.


فرمانده‌سپاه‌استان‌هرمزگان با بیان این که انتخابات نمونه کامل مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است، تصریح کرد: انتخابات ، به‌‌عنوان یک وظیفه دینی، اخلاقی و شرعی و نماد وفاداری ملت ایران اسلامی به ولایت و نظام است و موجب اعتبار ملی در داخل و خارج از کشور می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار