عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص انتخابات و دولت آینده طی سخنانی اظهار داشت: دولت آینده موظف به عملی کردن وعده‌های خود بوده و باید شرایطی فراهم شود تا ملت ایران از انتخاب خود احساس رضایت کنند.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۷۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
حجت السلام سید احمد حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص نقش حضور مردم در انتخابات طی سخنانی، اظهار داشت: حضور و مشارکت جدی و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ همچون انتخابات‌های دیگر یک ضرورت انقلابی، ملی و یک وظیفه دینی است.

وی اضافه کرد: بالا بودن سطح مشارکت در انتخابات نشانگر اعتبار و قدرت سیاسی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات موجود ما نباید وصیت امام و سفارشات و تاکیدات رهبری را فراموش کنیم، ادامه داد: پایین آمدن سطح مشارکت در انتخابات به دلیل پاره‌ای از مشکلات خواسته دشمنان ملت ایران است.

حجت الاسلام حسینی خراسانی تصریح کرد: با شناختی که از مردم عزیز و با شرافت ایران داریم امسال هم به حول قوه الهی شاهد حضور حداکثری مردم ایران در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

وی تاکید کرد: باید خود را موظف بدانیم که کاندیدای پاک تر، انقلابی‌تر و مردمی‌تر را انتخاب کنیم.
 
وظیفه شورای نگهبان معرفی صالحان به مردم و وظیفه مردم انتخاب صالح ترین فرد است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شورای نگهبان باید در معرفی کاندیدا مقتضای عدالت، مصالح ملی، اسلام و انقلاب را در نظر گرفته تا انتخابات به صورت موفقیت آمیز برگزار شود.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری وظیفه شورای نگهبان را معرفی بادقت صالحان به مردم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه مردم انتخاب صالح‌ترین فرد در بین نامزد‌های ریاست جمهوری است.

وی به ملاک‌های تبیین شده توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری ویژگی‌هایی نظیر توانمند بودن انقلابی بودن و خدمت گذار مردم بودن را برای رئیس جمهور آینده تبیین نموده اند.

حجت السلام حسینی خراسانی به انتخاب صالح‌ترین فرد با حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: اگر در دولت آینده یک همدلی بین سران قوه ها، مردم و رهبری به وجود آید مطمئنا مشکلات کنونی را پشت سر خواهیم گذاشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شرایطی باید فراهم شود تا ملت ایران از انتخاب خود احساس رضایت کنند، ادامه داد: دولت جوان حزب اللهی توسط خود مقام معظم رهبری تعریف شده و گلمه‌ی جوان به معنای سن نیست.

وی تاکید کرد: منظور مقام معظم رهبری از دولت جوان دولتی جوانمرد بوده و نشاط، انگیزه و کاربلدی مورد نظر رهبری بوده و این جوانی لزوما در خصوص سن نیست و از نظر روحیه انقلابی جوانی یعنی جوانمرد بودن آن دولت.
 
دولت آینده پای شعار‌ها و قول‌های خود بایستد
نماینده خراسان در مجلس خبرگان رهبری دولت آینده را موظف به عملی کردن وعده‌های خود دانست و گفت: دولت آینده پای شعار‌ها و قول‌های خود بایستد و با مطالعه در صدد عملیاتی شدن وعده‌های خود با مردانگی به مردم و انقلاب خدمت کند.

حجت السلام حسینی خراسانی در پایان اذعان داشت: مردانگی، روحیه خدمت، شجاعت، دلاوری، فداکاری و ایثار از ویژگی‌های دولت جوان حزب اللهی هستند که ان شا الله این دولت با حضور حد اکثری مردم انتخاب خواهد شد.
ارسال نظرات