خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان سرخه به مناسبت ۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۸۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان سرخه به مناسبت ۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«۲۹ فروردین در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور یکی از وقایع تأثیرگذار کشور است که طی آن در مقطعی که عناصر ضد انقلاب و فتنه جو سودای انحلال ارتش را در سر می‌پروراند، معمار کبیر انقلاب با دور اندیشی و بصیرت الهی در برابر این توطئه خطرناک ایستادگی نموده و ضمن حفظ و تقویت ارتش انقلابی بار دیگر دشمن را در رسیدن به نقشه‌های شوم خود ناکام گذاشت.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: نگاهی گذرا به بیش از ۴ دهه از تاریخ پربرکت حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کافی است تا امروز ثمرات و برکات وجود چنین نیرویی را درک کرده و خداوند متعال را به سبب آن شاکر باشیم.
این بیانیه می افزاید: نقش بی بدیل و اثرگذار ارتش در سال های نخستین انقلاب و فداکاری‌ها و نقش آفرینی‌های و دلاوری‌های نیروهای قهرمان ارتش همچون سپهبدشهید صیاد شیرازی و سرلشکر شهید بابایی ودر دوران دفاع مقدس و حفظ تمامیت ارضی و حراست از مرزها و همچنین در دفاع از حرم آل الله و بسیاری از عملیات‌ها، مردم یاری و کمک به سازندگی و آبادانی کشور و مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی، نشان افتخار زرینی بر سینه این نیروی مکتبی و الهی است.

پیشرفت‌های شگرف و دستاوردهای ارتش در سال‌های اخیر در حوزه‌های دفاعی و رزمی متناسب با تهدیدات دشمن، نماد خودباوری ملی و قدرت بازدارندگی است. صلابت و عظمت خیره کننده امروز جمهوری اسلامی ایران و موقعیت ممتاز و قدرت تأثیرگذاری منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن مرهون وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح انقلابی و ولایتمدار و مقتدر بوده و بدون شک تصویری شکوهمند و آرمانی در راه تثبیت نظام مقدس بوده و باعث عصبانیت و کینه توزی دشمنان می‌باشد.

سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والا مقام آجا و تبریک این روز به آحاد کارکنان ارتش، تردیدی ندارد که همه نیروهای مسلح مؤمن و شجاع تحت هدایت فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیزتصویری مثال زدنی در دفاع از آرمان‌های انقلاب از خود نشان داده و در راه تثبیت و تداوم انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها