خبرهای داغ:
شاهرود_معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: امروز حضور با برکت ارتش جمهوری اسلامی امنیت را برای کشور فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۹۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
امروز حضور با برکت ارتش جمهوری اسلامی امنیت را برای کشور فراهم کرده است.به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود در مراسم بزرگداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ متحرک هجومی ۱۵۸ شهید کشاورزیان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با اقتدار از میهن اسلامی دفاع کرد گفت: امروز حضور با برکت ارتش جمهوری اسلامی امنیت را برای کشور فراهم کرده است.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این آیین با بیان اینکه نیرو‌های مسلح مایه اقتدار ملت هستند گفت: ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با ضد انقلاب نقش آفرینی کرد و در دوران دفاع مقدس نیز سهم بسیار عمده‌ای در موفقیت عملیات‌ها داشت.
حجت الاسلام امینی افزود: ارتش پس از دفاع مقدس نیز در حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله و برف نقش آفرینی کرد و اگر ارتش در این حوادث کمک نمی‌کرد جان مردم به خطر می‌افتاد.
امیر سرتیپ دوم ستاد حجت الله غلامی سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار نیز در مصاحبه با خبرنگار ما نقش این لشکر در دوران مقدس و پس از آن و پیام ارتش به دشمنان را تشریح کرد.
در این آیین از خانواده‌های شهیدان ابوالقاسم قلی پور و حسن محمدی تجلیل شد.
در این مراسم که به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بدون حضور مردم برگزار شد، یگان‌های لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود در محوطه قرارگاه عملیاتی ارتش، رژه خودرویی برگزار کردند.
اجرای حرکات نمایشی، عملیات اعتماد به نفس و عبور از کوهستان از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها