خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: تولید در کشور به عناصر مختلفی گره خورده که همه این عناصر در امر تولید موثر هستند. در بخش داخلی باید همه برای تحقق راهبرد سال با رویکرد پشتیبانی و رفع موانع در عرصه حضور یابند.
کد خبر: ۹۳۳۴۸۹۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،ستاد تسهیل و رفع موانع تولید صبح امروز به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی استان در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در این جلسه با اشاره به اینکه تولید یکی از مولفه های ملی کشور است بیان کرد: هر چه تولید رونق داشته باشد توسعه اقتصادی کشور روند بهتری یافته و ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری کشور رشد مناسب‌تری خواهند یافت.

وی گفت: تولید در کشور به عناصر مختلفی گره خورده که همه این عناصر در امر تولید موثر هستند. در بخش داخلی باید همه برای تحقق راهبرد سال با رویکرد پشتیبانی و رفع موانع در عرصه حضور یابند.

استاندار قزوین اظهار کرد: دستگاه ها با رویکرد تعامل سازنده و ادای وظایف و تعهد در پیشبرد اهداف تولید همکاری نمایند.

جمالی پور عنوان کرد: سال گذشته همه دستگاه ها و واحد‌های تولیدی حضور خوبی در اجرای مصوبات کارگروه تولید داشتند و با توجه به اینکه دستگاه های دولتی در تنگنای سختی قرار داشتند بیشترین همکاری را در بحث تولید داشتند اما همیشه ما حق را به تولید کننده داده ایم در حالی که شاهد سختی دستگاه ها بودیم.

وی افزود: هرگونه سهل انگاری در تولید می تواند تبدیل به خطرات جدی در کشور شود و خواهش ما از دستگاه ها این است که همچون سال گذشته حامی دولت و تولید کننده باشند و در این مسیر نباید رابطه همکاری یک طرفه باشد بلکه باید این ارتباط همه جانبه باشد.

مدیر ارشد اجرایی استان تصریح کرد: در شرایط سخت همه باید با هم همدل باشند و با ایجاد تفاهم نامه های موجود امیدواریم شرایط اقتصادی خوبی برای کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها