سردار «کریمی» گفت: امروز به برکت وجود بدنه مومن، انقلابی و غیرتمند ارتش، این نیرو به‌عنوان یکی از مردمی‌ترین نیرو‌ها در کشور فعالیت و در همه عرصه‌ها در کنار مردم نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۵۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز (یک‌شنبه) به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۹ فروردین به‌عنوان روز ارتش یکی از ابتکارات حضرت امام (ره) در راستای گرامیداشت و زنده نگه داشتن شهدای ارتش و تجلیل از مجاهدت‌های ارتشیان غیور ایران اسلامی است و این ابتکار ایشان و انتخاب ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش، پایه‌های این نیرو را مستحکم کرد.

وی افزود: «ارتش حزب‌الله» و «ارتش متدین» که توسط حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) برای ارتش ایران اسلامی به کار برده شده است، همچون مدالی پرافتخار در کارنامه آن‌ها ثبت شده و نشان از حضور معنادار و عملی آن‌ها در صحنه‌های نبرد است.

وی با بیان این‌که ارتش همواره در تحقق شعار راهبردی خود، یعنی «ارتش فدای ملت» صادق بوده است، ادامه داد: امروز به برکت مکتب حضرت امام خمینی (ره) که برگرفته از مکتب عاشوراست، ارتش ایران اسلامی، انقلابی و کارآمد است و به‌عنوان یکی از عناصر قدرت ملی در طول این ۴۲ سال گذشته، عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشته است.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: امروز به برکت وجود بدنه مومن، انقلابی و غیرتمند ارتش، این نیرو به‌عنوان یکی از مردمی‌ترین نیرو‌ها در کشور فعالیت و در همه عرصه‌ها در کنار مردم نقش آفرینی می‌کند.

کریمی افزود: حضور ارتش و ارتشیان با روحیه‌های انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم، نشان از مکتبی بودن و متکی به ارزش‌های اسلامی ارتش دارد و غیورمردان ارتش با تأسی از سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهدای والامقام ارتش، راه آن‌ها را ادامه می‌دهند.

وی یادآور شد: ارتش امروز دارای دانش، تجربه، روحیه جهادی، توانایی بالا، متدین و کارآمد است و به‌عنوان افتخار ملت و ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف کارآمدی خود را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه نقش‌آفرینی ارتش در برابر فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف همچون خاری بر چشم آن‌هاست، بیان کرد: امروز اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح کشور برای رفع توطئه‌ها و فتنه‌ها، موجب عصبانیت دشمنان شده و وحدت همه‌جانبه ارتش و سپاه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، موجب دلگرمی دوستان و علاقمندان به ایران اسلامی شده است.

کریمی گفت: نقش‌آفرینی امروز ارتش در عرصه‌های اجتماعی همچون مقابله با بیماری کرونا، بار دیگر پیشتازی ارتش برای دفاع از نظام اسلامی و خدمت به ملت ایران را به اثبات رساند و آمادگی و در صحنه بودن امروز ارتش برای انجام ماموریت‌ها قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اتحاد، وحدت و برادری ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خواب‌ها و توهمات دشمنان را باطل کرده، همچون سند افتخار، عزت و سربلندی برای ارتشیان غیور و پاسداران رشید اسلام است و این برادری تا تحقق ماموریت‌ها و رسالت‌ها با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات