خبرهای داغ:
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه به مناسبت 29 فروردین پیام تبریک صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۷۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت سالروز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کردند.

در این پیام آمده است:

اعلام روز ارتش از سوی حضرت امام خمینی علیه الرحمه در 29 فروردین سال 58، نشان از اهمیت "کلمه طیبه ارتش" دارد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست که با روحیه معنوی و آمادگی رزمی نیروها و خودکفایی در پیشرفته ترین تجهیزات و با رمز پیروی از ولایت، توانسته باعث رعب و وحشت استکبار و امید مستضعفین در عالم باشد.

29  فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی اسـت کـه شجاعانه جان خودرا در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، امروز، روز شماست‌‌.

این روز بزرگ را بر تمام ارتشیان قهرمان اعم از فرماندهان، رزمندگان، کارکنان و خانواده محترم ایشان به ویژه خانواده معظم شهدای ارتش تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق در ماموریت های محوله از سوی مقام معظم ولایت و فرماندهی معظم کل قوا را آرزومندیم تا ان شاء الله با اخلاص و مجاهدت بیش از پیش در راستای اهداف جمهوری اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت صاحب الامر عجل الله فرجه گام برداشته و ارتش جمهوری اسلامی ایران بتواند بهترین الگو به عنوان یک ارتش اسلامی در تمام دنیا شود.

مدیریت روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه

انتهای پیام

ارسال نظرات