خبرهای داغ:

مساعدت ۱۵۰ میلیون ریالی جهادگران سردشت به بیمار سرطانی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سردشت گفت: گروه های جهادی سردشت برای درمان و ترخیص بیمار سرطانی 150 میلیون ریال مساعدت مالی کردند.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۹۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

 خانم رسولی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار کرد: هزینه ترخیص یک بیمار سرطانی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال توسط گروه های جهادی حوزه خواهران خدیجه کبری(س) سپاه سردشت پرداخت شد.

وی ضمن قدردانی از گروه های جهادی برای احساس مسئولیت در این زمینه، گفت: جوانان مومن و جهادگر این شهرستان برای خدمت به قشر بی بضاعت از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه همکاری خوبی با بسیج سازندگی این شهرستان وجود دارد، گفت: سال گذشته نسبت به راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، توزیع ماسک، دستکش و لوازم بهداشتی در روستاهای صفر مرزی و سردشت اقدام کردیم.

رسولی ضمن اشاره به حمایت بسیج سازندگی در زمینه‌های مختلف، ادامه داد: همچنین رزمایش دفاع بیولوژیک را نیز با حضور همه ادارات و بسیجیان برگزار کردیم.

 وی از توزیع بسته های معیشتی، پخت و توزیع غذای گرم و نذری، تهیه جهیزیه برای دختران دم بخت، شناسایی خانواده های آسیب دیده از کرونا و زنان سرپرست خانوار خبر داد.

این مسئول از راه اندازی مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد بلال حبشی با هدف کمک به ایتام و خانواده های بی سرپرست خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار