خبرهای داغ:
جلسه هم افزایی رزمایش کمک های مومنانه و تقویت قرارگاه سلامت با حضور شورای حوزه مقاومت بسیج ۵ امام محمد باقر(علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۹۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام؛ در این جلسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(علیه السلام) ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار ، در خصوص رزمایش کمک های مومنانه گفت:با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان باید از این فرصت استفاده کرد و مردم را با فلسفه رزمایش کمک های مومنانه آشنا کرد.

سرگرد پاسدار احمد عابدی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در رزمایش کمک های مومنانه ارگان ها و نهادهای حمایتی نیز مشارکت دارند اما انتظار ما این است که با ترویج فرهنگ همدلی و نوعدوستی بتوانیم از افراد برخوردار و خیرین در این خصوص کمک بگیریم و به یاری قشر آسیب پذیر جامعه بشتابیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر علیه السلام در خصوص قرارگاه های سلامت با تاکید بر اهمیت دو مؤلفه آگاه سازی جامعه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطع زنجیره شیوع کرونا، افزود: مؤثرترین راه کنترل و مقابله با ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی توسط افراد جامعه است و گروه‌های جهادی بسیج می‌توانند در راستای ترغیب جامعه به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آگاه سازی و آموزش مردم در رابطه با این مؤلفه‌های مهم نقش آفرینی کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها